Az élet apró örömei – 2012. februári ügyfél idézetek


  • Share on Google+

Itt a Gyümölcstárhelynél minden hónap elején értékeljük az előző hónapban elért eredményeinket, rengeteg mérőszámot használunk (egyre többet) és ezekből igyekszünk  levonni a tanulságokat, trendeket és fejlesztési javaslatokat meghatározni.

Van ezek között az adatok között egy olyan is, ami időről időre legalább ekkora mosolyt csal az arcunkra:

Egészséges mosoly :)

Egészséges mosoly 🙂

Ez pedig nem más, mint az aktuális ügyfél idézetek. Íme a februáriak (26 db!), köszönjük szépen, nagyon örülünk nekik 🙂

“Gyors reagálás.”
Hári Anikó | harianiko.hu | 2012.02.29.

“Néhány kisebb probléma akadt (már nem emlékszem, hogy mik) az ügyfélszolgálat valami megoldásfélét vagy választ adott egy-két napon belül. (a problémák is egy-két évvel ez előtt voltak – azóta semmi).”
Adiuto Fortis Kft. | adf.hu | 2012.02.29.

“Semmi új! A szokásos rugalmasság!!!!”
Irmics Péter | araneum.hu | 2012.02.27.

“Megbízhatóság, segítőkészség, gyorsaság – ennél többet nem lehet tenni.”
Szabó László | epitesz-muszakiellenor.hu | 2012.02.27.

“Könnyen, egyszerűen kezelhető felület.”
Lipcsik Zoltán | pecsitestkultura.hu | 2012.02.21.

“Korrekt hozzáállás, leállások szimpatikus kezelése.”
Kővári Balázs | diszkretbaj.hu | 2012.02.20.

“A tárhelyet biztonsági mentésből visszaállították, 1-2 órán belül. Szeretném megköszönni segítségüket, és a gyors beavatkozást.”
Gergely Gábor | alphadesign.hu | 2012.02.17.

“Kedvesek, Gyorsak”
V.ker. Önkormányzat Szt. István Általános Iskola | szti.hu | 2012.02.16.

“Pár szóból is megértitek amit akarok, nem kell kisregényt írni.
Amit kértem, pontosan azt is kaptam, nem kellett telefonálgatni, hogy nem így, meg ilyenek.”

Barczi András | barczibt.hu | 2012.02.16.

“Sajnos még nem sokat beszéltünk, de kedvesek voltatok, szóval mindképpen poztitív.”
Vikárius-Horváth Szilvia | freerunmedia.hu | 2012.02.16.

“Nem volt túl sok ilyen alkalom, de pl az e-mail-es kommunikáció nagyon gyors és egyszerű volt.”
Pém Gábor | pasikereso.hu | 2012.02.16.

“Személyes kapcsolat, ha szükség van rá. Külön díjazom, hogy a nekem írt levelükben nem tegeznek (erre egyik első levelemben utaltam, és figyelembe veszik.”
Dr. Galicza János | galicza.hu | 2012.02.16.

“Precízek, segítőkészek, barátiak.”
Pál Norman, programfejlesztő | kiserletimuto.hu | 2012.02.16.

“Gyors reagálás, kevés leállás!”
Paár András | hdsteam.hu | 2012.02.16.

“Minden működik, úgy ahogy kell. Ennél nem is kell több. :o)”
Illés Márk | marinadental.hu | 2012.02.14.

“Gyorsak, segítőkészek, okosak, kedvesek.”
Ittzés Laura | cerntech.hu | 2012.02.14.

“Tudásbázis. Segítőkészség.”
Dávid Sándor | harkany-apartmanok.hu | 2012.02.10.

“Azonnali segítségnyújtás, kellemes légkör, állandó és gyors visszajelzések.”
Elek Adrián | elektrogroup.hu | 2012.02.10.

“Az ügyfél centrikus marketing példaértékű.”
Köteles Viktória | cegesautom.hu | 2012.02.09.

“Nagyon segítőkész, megértő, hozzáértő társaság.”
hso.hu | 2012.02.09.

“Elégedett vagyok. Egy apróság. Lehetne 0-24 órás ügyfélszolgálat.”
Terebesi Dénes | gyomteszt.hu | 2012.02.08.

“Kedvesek vagytok és segítőkészek. Tetszett, hogy az előző kérdőívben mondtam kritikát, megkerestetek és megoldottátok! 🙂 “
Halász Ferenc | belsonyugalom.hu | 2012.02.08.

“Nem kell emlékeznem semmire, ők mindent fejben tartanak! :)”
Nagy Tamás | gytarjanegyhazkozseg.hu | 2012.02.06.

“Amikor kérdeztem, mindig készséggel álltatok rendelkezésre”
Dombi Noémi | diablodance.hu | 2012.02.02.

“Személyes törődés, hosszú távú kapcsolatépítés.”
Linczényi Márk | kolinmusic.com | 2012.02.02.

“Segítő készség, probléma megoldó hozzáállás jó.”
Bankus Róbert | bankusauto.hu | 2012.02.01.