Nyílt Nap #2 – a mikrofonnál: Kata


  • Share on Google+
Kérdezz, felelek!

Kérdezz, felelek!

1. Németh Gábor:
Kata! Ha korcsolya oktató lettél, mehetek a helyedre protekciósan a GYT-hez?

Kata:
Erről szerintem szerdán, az ügyvezetőnket kérdezd, bár addig, míg belőlem korcsolya oktató lesz, sok víz lefolyik még a Dunán.

2. Torsa Bálint:
Jó reggelt Kata!:-D Tőled is megkérdem,mint Gergőtől,hogy milyen érzéssel/gondolattal indulsz be az irodába reggelenként?:-D

Kata:
Amikor elindulok, a gondolatom általában az, hogy “már megint lekéstük az 10-es buszt” 🙂 Reggelente nem sok időm van az érzéseimmel foglalkozni, mert ilyenkor a családomat menedzselem óvodába, és munkába. Az ovitól az irodáig a gondolataimat általában az óvodai történések határozzák meg, és szerencsés vagyok, mert legtöbbször örömmel érkezem a munkahelyemre.

3. Torsa Bálint:
Volt már olyan ügyfél, akinek a problémáit hosszabb ideig tartott megoldani és ezért az ügyfél eléggé minősíthetetlen stílusban kommunikált? Ha igen, hogyan sikerült mégis megnyugtatni, illetve elégedetté tenni?

Kata:
Sajnos előfordult már velem ilyen is, de szerencsére a végére mégiscsak hálás lett az ügyfelünk a segítségért. A legtöbb ügyfél kiismerhető, és bizonyos idő után már lehet tudni, hogy kinek mi a megnyugtató. Van, akihez kicsit lelkisebben kell közelíteni, de van, aki csakis a szerveren található logoknak hisz. Igyekszem mindenkihez személyre szabott tanácsokkal fordulni.

4. Torsa Bálint:
Átlagosan hány ticket-et nyitsz meg egy nap?

Kata:
Azt, hogy hány ticketet nyitok meg, sajnos nem mérjük, mert ebben benne vannak a spam üzeneteket, amiket törlünk, és olyan automatikus értesítések, amikkel foglalkozni kell, de a feladat elvégzése után azonnal lezárjuk.
Ha arra irányult a kérdésed, mennyi e-mailt írok egy nap, akkor az elmúlt 2 hétben összesen 608 levelet küldtem ki, vagyis átlagban napi 60-at, 1 hónapra visszatekintve összesen 1140-et küldtem, ami átlag napi 57 e-mailt jelent. Eközben persze telefonálok, vagy chatelek is a napi feladatkörtől függően.

5. Torsa Bálint:
Csak magyar nyelven kommunikáltok az ügyfelekkel, vagy esetleg van, akivel angolul?Vagy egyéb?

Kata:
Főleg magyar nyelven folyik a kommunikáció, de van néhány olyan ügyfelünk is, akik félig magyarul, félig angolul kommunikálnak. Előfordult már, hogy angolul kellett leveleznem, de ez nagyon ritka.

6. Torsa Bálint:
Nyáron légkondi, vagy ventilátor?

Kata:
Környezetvédelmi és egészségügyi okokból a ventilátor, és az árnyékolás hívei vagyunk.

7. Torsa Bálint:
Van olyan dolog, ami munka közben – legyen az ügyfél, vagy az irodában történő dolog -,ami felbosszant?

Kata:
Biztosan van, de ahhoz, hogy mondjak egy példát, nagyon sokáig kellene gondolkozzak.

8. Torsa Bálint:
Ha szinte egyszerre érkezik két olyan probléma,ahol az egyik megoldásán mondjuk egy két óra múlva kezdődő videokonferencia megvalósulása múlik, a másikén pedig egy jótékonysági műsor online stream-je, de sajnos csak egy elérhető ember van, aki meg tudja oldani ezeket, ám ő is csak kb. 40 perccel később tud hozzákezdeni a munkához, mert még nincs gépközelben, milyen megoldási stratégiát választasz, miközben természetesen az ügyfelek rágják a füledet? Saját példa, én ebben a helyzetben fogytam pár kilót Kíváncsi volnék, hogy Te mit tennél. És persze szívesen elmondom, hogy nálam mi lett a történet vége

Kata:
Szerencsés vagyok, mert ha dolgozom, mindig számítógép közelében vagyok, és legalább egy technikai kollégám van, aki bármi módon elérhető. Az én munkakörömben nem jelennek meg olyan megoldandó feladatok, amik esetleges elmulasztása esetén bárkinek is ilyen komoly projektje múlna.
Azt, hogy mit tennék, sajnos nem tudom, mert a megoldások lehetséges skálája olyan sokrétű, hogy inkább szívesen elolvasnám azt, hogy Te hogyan kezelted a helyzetet.

9. Balatoni Tamás:
Korábbi melóhelyemen a 60as éveiben járó főnökasszony szokta mondani: az euban gyártott összes hajfesték nem elég az ő ősz hajszálai ellen, illetve idézem “még nincs f*szom, de már nől”. Neked is van néha ilyen érzésed mint rutinos ügyfélszolis?

Kata:
Előfordult már, hogy kissé felment a pulzusom egy-egy telefonbeszélgetés alkalmával, de szerencsére megvan (úgy hiszem) a megfelelő tudásom ahhoz, hogy az ilyen helyzeteket könnyen kezeljem, anélkül, hogy a telefon túlvégén éreznék rajtam ezt. Úgy gondolom, hogy ez egészséges emberi reakció, de törekszem rá, hogy ennek senki se lássa kárát.

10: Torsa Bálint:
A szóismétlés hibájába estem , így az “ami” két posztból kimarad

Kata:
Semmi baj 🙂

11. Torsa Bálint:
Meg szoktátok beszélni a problémás eseteket, hogy a későbbiekben jobban tudjátok kezelni a hasonló helyzeteket?

Kata:
Ha a munkám során olyan helyzet áll fenn, ami nagyobb kihívás, mint amivel én elbírok, Dáviddal, vagy Gergővel mindig megbeszélem, hiszen csak ez által fogom a következő hasonló esetet könnyedén megoldani.

12: Torsa Bálint:
Van valamilyen játék az irodában? Darts,vagy bármi más?:D

Kata:
Játék nincs az irodában, de számítógép van. És ha áram, illetve internet van, akkor minden van 🙂 Viccet félretéve, nem tartunk bent játékokat, de volt már alkalom, hogy társasjátékoztunk egy pénteken munka után. Azt nem tudom, hogyan, de sikerült a legtöbb kört megnyernem 🙂

 

Ha bárkiben lenne még kérdés, szerdán (01.30.) Dávidtól (a Gyümölcstárhely ügyvezetőjétől) lehet majd kérdezni. Bármit.

Az álláshirdetés erre van: https://webonic.hu/blog/technikai-ugyfelszolgalatost-keresunk-2013/
Jelentkezési határidő: 2013. január 31., csütörtök 23:59