5 kötelező könyv a sikeres online marketinghez!


  • Share on Google+

A siker kulcsa az online marketingben sem más, minthogy a gyakorlati tevékenységet megfelelő elméleti alapokkal bástyázzuk körül. Akárcsak a számítógépes játékokban, itt is érdemes kijátszani a marketing tutorial részét, mielőtt a kezdő lépéseket megtennénk. Az alábbiakban összegyűjtöttünk 5 könyvet, melyeknek érdemes helyet spórolni a polcon!

Timothy Ferris: A négy órás munkahét

Minden leendő digitális nomád és gyakorló életművész bibliája ez a könyv, ugyanis személyes tapasztalatok segítségével mutatja be, hogyan szakadhatunk ki megszokott rutinunkból és válhatunk független vállalkozóvá. A szakmai ismeretek tárháza mellett a kötet olvasmányos és életszagú történetekkel lett megfűszerezve, ami kiváló strandkönyvé teszi Ferris művét, leszámítva a könnyen átázó borítót.

Steve Krug: Ne törd a fejem!

Krug könyve új megvilágításba helyezi a webdesignt és hasznos tippeket ad arra, hogyan is nézzen ki egy honlap. Az akadálymentes navigálás és felhasználóbarát felület nélkül kevés vásárlót tudunk megfogni, amire a szerző útmutatója vizuális példákat is hoz, hogy ne maradjanak nyitott kérdések.

Seth Godin: Minden marketinges sztorizik

Miért ne lehetne a saját kis vállalkozásunknak is egyedi eredettörténete? Egy új brand építéséhez nincs jobb kellék, mint egy jó sztori, amivel el lehet adni. Ezt a témát járja körül a szerző, aki jól ismert termékek értékesítésénél szerzett tapasztalatokból kiindulva jut el a történetmesélés fontosságáig.

Michael E. Gerber: A V-mítosz Vállalkozás 2.

A vállalkozás gurujának rövid beszédeit tartalmazza ez a kiadvány, ami minden kezdő és már pár éves múlttal rendelkező vállalkozó számára hasznos lehet. Legyen szó online kereskedelemről vagy személyes márka építéséről, a szerző tapasztalatai általános érvénnyel alkalmazhatók szinte minden területen.

John Purkiss: Énmárka. Tedd magad eladhatóvá!

Ha azt szeretnénk tudni, mi mindent hozhatunk saját személyiségünkből és ezt hogyan fordíthatjuk vállalkozásunk hasznára, akkor Purkiss kötetével érdemes megismerkedni. Önismeret nélkül nincs énmárka sem, tehát az egész történet a saját személyiségünk feltárásával kezdődik. Vállalkozók és lélekbúvárok számára kötelező olvasmány. Ha átpörgettük az összes lapot, akkor a Webonic lehetőségeivel a gyakorlatba is át tudjuk ültetni az itt tanultakat.

 

Cikkünket folyamatosan frissítjük a ti javaslataitokkal, amit a Facebook oldalunkon oszthattok meg velünk.

  1. Szabó Dávid ajánlása:
    • Wolf Gábor: Kisvállalati Marketing Biblia
  2. Csiszter Tamás ajánlása
    • Frank M. Scheelen: Ismerjük meg önmagunkat, ismerjük meg ügyfeleinket
    • Brian Tracy & Christian Stein: Sikerpont
    • Pongor-Juhász Attila: Szív alapú marketing vállalkozóknak
    • Az agyukra megyünk! – Brainfluence – 100 neuromarketing tipp a vásárlók meggyőzésére
    • Al Ries & Jack Trout – Pozicionálás
    • Robert B. Cialdini – Hatás
    • Dan S. Kennedy: A tökéletes marketingterv kisvállalkozóknak
    • Dan S. Kennedy: Azonnali vásárlásra ösztönző DIREKT MARKETING
    • LÉVAI Richárd: HOGYAN KÉSZÍTS EREDMÉNYES Facebook hirdetéseket?
  3. Császár-Sallai Adrienn ajánlása
    • Vida Ágnes: Üzletanyu
  4. Rétvári Balázs ajánlása
    • Eric Ries: Lean startup
  5. Music & Media – A zeneipari marketing konferencia
    • Klausz Melinda könyvei

És te mit ajánlasz? 🙂

Oszd meg velünk a Facebook oldalunkon!