A közösségi média marketing előnyei


  • Share on Google+

A töretlen népszerűségnek örvendő közösségi média minden üzletág számára előnyös lehet. Nemcsak nagyobb közönséghez érhetünk el általa – hiszen manapság már több, mint 3 milliárd ember van fent a közösségi médián – de akár különböző csoportokat más tartalommal is megcélozhatunk. A lehetőségek tárháza kiaknázhatatlan. Összegyűjtöttünk Nektek 5 olyan előnyt, amikre szert tehetünk, ha letesszük voksunkat a közösségi média marketing mellett.

Tedd márkádat láthatóvá!

A közösségi média platformok, például a Twitter, a Facebook, a LinkedIn és az Instagram segítségével több millió embernek köszönhetően a közösségi média marketing jelentős szerepet játszik a szervezetek láthatóságának növelésében. A közösségi média hatékony kommunikációs csatornaként adhat hangot márkádnak, és az általad megosztott tartalmakatt egy célzott közönség számára közvetítheted. Ez jelentősen megkönnyíti az új ügyfelek számára, hogy megtaláljanak az internet feneketlen tengerében.

Magasabb konverzió

Minden egyes bejegyzés, kép, megosztott videó lehetőséget biztosít számodra, hogy weboldaladra irányítsd potenciális ügyfélkörödet, és növeld a konverziót. Cselekvésre buzdíthatod az embereket, és akár el is érheted kitűzött céljaidat. Ezért a közösségi média marketing nem csak rövid-, de hosszútávon is kifizetődő lehetőség céged promótálására.

Social proof – Hogyan vonzz be nagyobb közönséget?

Jártatok már valaha olyan étteremben, ahol kígyózó sorok várták, hogy asztalt kaphassanak? És ekkor elgondolkodtatok, hogy vajon mennyire lehet jó az étel vagy a kiszolgálás, és lehet Nektek is kellene próbálnotok? Pontosan ez a social proof.

A közösségi média egyes csatornáin folyamatosan megjelenő hirdetések bizalmat és hitelességet gerjeszthetnek, főleg, ha olyan személy is reklámozza, akire felnézünk, akit követünk. És ez pontosan úgy működik, mint az éttermekben. Ha valami népszerű, akkor nekünk is ki kell próbálnunk – erre építenek a közösségi média marketing szakemberek.

Növeld a bejövő forgalmat!

A közösségi médiumok nélkül a bejövő forgalom csak azokra a személyekre korlátozódik, akik a vállalkozásoddal kapcsolatos kulcsszavakra keresnek rá, vagy az ismerőseid által érkeznek weboldaladra. Minden egyes közösségi médián való megosztott bejegyzéssel átirányíthatod célközönségedet a weboldaladra. És itt jön képbe ismét az előbbiekben említett konverzió-növelés. Az intelligens tartalom marketing segíthet, hogy több embert vonzz a weboldaladra, és ezzel több bejövő forgalmat is generálj.

Az ügyfélismeretek modern kora

A közösségi média marketing azt is lehetővé teszi, hogy rendszeresen kapcsolatban állsz ügyfeleiddel. Az olyan csatornákkal, mint a Twitter és az Instagram, betekintést nyerhetsz az emberek érdeklődési körébe és az egyes termékekkel kapcsolatos véleményébe. Ez lehetővé teszi közönséged viselkedésének megértését és a következő kérdések megválaszolását:

  • Milyen termékeket vásárolnak és miért?
  • Milyen hobbijuk van?
  • Milyen bejegyzéseket szeretnek megosztani?
  • Milyen webhelyeket látogatnak meg szívesen?

Ti is használjátok a közösségi médiát termékeitek népszerűsítéséhez, illetve a konverzió növeléséhez? Ossztátok meg velünk tapasztalataitokat!

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..