Beszélnünk kell!


  • Share on Google+

Az elmúlt időszakban többször szembetaláltuk magunkat a szolgáltatók könyörtelen mumusával. (Szó szerint a hideg futkos a hátunkon akárhányszor eszünkbe jut…)

Azzal a jelenséggel, ami kerékbe tud törni egy kifejezetten jó és elégedettséggel teli partneri viszonyt is. Ami akár hónapokig lappangó, aztán végül hirtelen, iszonyatos erővel kitörő, sokszor ápolhatatlan sérelmekhez vezet.
Mi lehet ez?

Csak akkor tudunk segíteni, ha tudatod, miben számítasz ránk!

Csak akkor tudunk segíteni, ha tudatod, miben számítasz ránk!

Nem más, mint amikor az ügyfeleink nem szólnak nekünk, ha problémát észlelnek. Ez lehet meglepő elsőre, de gondolj csak bele, mert sokan esnek áldozatául.

Először csak szép csendben tűrik, ha valamiről úgy érzik, nem működik rendjén.
Aztán már türelmetlenek, de még mindig várják, hogy majd megoldódik a dolog.
Végül mikor már nem bírják tovább, már elég dühösek ahhoz, hogy ne is kelljen a segítségünk.

Hogy történhet meg az, hogy egy probléma akár hónapokig is fennáll, és mi nem javítjuk meg?

Rendszergazdáink éjjel-nappal, hétköznap és hétvégén is árgus szemekkel figyelik a szervereinket a monitorozó rendszereinken keresztül. Így fordulhat elő az, hogy sokszor már akkor közbe tudunk lépni és elkezdhetjük egy-egy probléma kezelését, amikor az ügyfeleink még észre sem vették.

Ugyanakkor vannak olyan, gyakran egyedi beállításokból, egyéni körülményekből adódó működési rendellenességek, amik csak használat közben kerülnek elő egy-egy ügyfélnél, egy-egy tárhelyen. Ezekről a hibákról sajnos csak akkor szerezhetünk tudomást és reagálni is csak akkor tudunk rájuk, ha jelzitek felénk.

Tudod, néma gyereknek anyja se érti... Szólj, ha segítségre van szükséged!

Tudod, néma gyereknek anyja se érti… Szólj, ha segítségre van szükséged!

Ezért szeretnénk a lelkedre kötni: ha bármilyen hibát, rendellenes működést tapasztalsz a tárhelyed, levelezésed használata közben, jelezd azt felénk, amint lehetőséged adódik rá!

Meglehet, hogy azt a választ fogod kapni, hogy tudunk a hibáról és már dolgozunk a javításán. De könnyen előfordulhat, hogy ha nem jelzel felénk, akkor kizárólag te fogsz tudni róla, hogy valami bosszantó dolog történik éppen. Nem vennénk a szívünkre, ha ilyesmi miatt éreznéd magad kényelmetlenül. Akár heteken, hónapokon át, mint a fenti esetek szereplői.

[box title=”” border_width=”1″ border_color=”#168e07″ border_style=”solid” bg_color=”#f2f2f2″ align=”left”]

Hogyan jelezd, ha valami furcsaságot észlelsz, vagy ha valamilyen beállításban segítségre van szükséged, mert nem találod egyedül a megoldást?

  • Hívd fel az ügyfélszolgálatunkat vagy írj az ugyfelszolgalat@webonic.hu-ra. (Érdemes egyből a levéllel kezdeni, mert sok esetben biztonsági okokból mi is arra fogunk kérni, hogy a szerződéskor megadott címedről írd meg a problémát.)
  • Mondd el, írd le:
    • MELYIK tárhely, honlap, e-mail cím kapcsán (pl. almafa.hu)
    • MILYEN furcsaságot tapasztalsz (pl. 404 Not Found hibaüzenetet kapok)
    • MIÓTA áll fenn ez a helyzet (pl. délelőtt 11 óta)
  • Ne aggódj, ha úgy érzed, hogy nem tudod szakszerűen, IT-nyelven lefesteni a helyzetet. Ügyfélszolgálati kollégáink tudják, mit kell kérdezniük, hogy kiderüljön, hol a gikszer. Csak mondd el bátran, amit érzékelsz!
  • Segít, ha pl. hibajelzésekről, beállításokról egyből küldesz nekünk képernyőmentést. Előfordul, hogy mi a saját felhasználói környezetünkben (pl. különböző beállítások, konfigurációk miatt) nem tudjuk újra előidézni a hibát, ami téged hátráltat. Ráadásul, ha a hibajelzés neked esetleg kínainak tűnik is, minket egyből célba vezethet.

[/box]

Ha ezeket elküldted, akkor a lehető legtöbb eszközt már a kezünkbe adtad, hogy megtaláljuk a megoldást a problémádra. A helyzet állásáról, a hibajavítási folyamatról mindig tájékoztatni fogunk, amennyire ez szükséges illetve amennyire igényled.

Előfordul, hogy egy-egy eset feltárása kisebb nyomozást igényel. Ilyenkor a háttérben aktívan ügyködnek a rendszergazdáink és a technikai ügyfélszolgálatosaink is. Bár velük telefonon nem tudsz közvetlenül beszélni, de az ügyfélszolgálaton belül nagyon odafigyelünk az információcserére, így a számodra elérhető kollégánk is tud segíteni, ha helyzetjelentésre van szükséged.

[box title=”” border_width=”1″ border_color=”#168e07″ border_style=”solid” bg_color=”#f2f2f2″ align=”left”]

Milyen jellegű problémák esetén tudunk neked segíteni?

Például a következőkben:

    • minden olyan kérdésben, ami közvetlenül a tárhelyed érinti
    • ha kérdésed van például a levelezés, adatkezelés, vírusok, beállítások, biztonsági mentések kapcsán
    • ha úgy érzed, valami nem úgy működik, ahogyan kellene, vagy ahogyan korábban megszoktad a honlapod kapcsán
    • ha szükséged van valami új funkcióra, de nem tudod, hol találod, hogy használhatod
    • ha az adminisztrációban van szükséged segítségre, azt is jelezd bátran (pl. másik címre kell a számla, mint eddig, változott az e-mail címed, nem kaptál díjbekérőt, és rémlik, hogy lassan lejár a csomagod…)

[/box]

Ha honlapkészítéssel, a honlapod beállításával, keresőoptimalizálással kapcsolatban van szükséged támogatásra, akkor közvetlenül nem mi fogjuk tudni megmondani a tutit, mert ezek speciális szakterületek, és mi nem ebben vagyunk profik. Ugyanakkor szívesen segítünk megtalálni a megfelelő fórumot vagy a megfelelő szakembert, ahol/akinél segítségre lelhetsz.

Mi van, ha nincs konkrét problémád, de véleményed van, javaslatod van a szolgáltatásinkhoz kapcsolódóan?

Szuper, ki vele bátran! De komolyan! Írd meg bátran ezeket is az ugyfelszolgalat@webonic.hu címre bármikor, mikor eszedbe jut.
Jöhet hideg, meleg!

Ezen kívül évente egyszer, mikor éppen szülinapjához (évfordulóhoz) közelít a tárhelycsomagod, mi is meg fogjuk kérdezni a véleményed.
Ilyenkor minden ügyfelünknek küldünk egy kérdőívet, csupa olyan kérdéssel, amit megválaszolva segíthetsz jobbá, kényelmesebbé, praktikusabbá tenni a Gyümölcstárhelyet.
A beérkező válaszokat mi tényleg elolvassuk és foglalkozunk a felvetésekkel. Így érdemes pár percet rászánnod évente egyszer, hogy elmond a véleményed. A kérdések néha változnak, a válaszaid pedig valószínűleg szintén. Így ha előző évben már végig kattintgattad, a következőben is érdemes.

Mi egy évben minimum egyszer meg fogjuk kérdezni hogy érzed magad. Mondd el bátran!

Mi egy évben minimum egyszer meg fogjuk kérdezni hogy érzed magad. Mondd el bátran!

Mi van, ha egyszerűen minden oké, és teljesen elégedett vagy?

Ennek különösképpen örülünk. 🙂
Azért dolgozunk, hogy lehetőleg minél többen minél huzamosabb ideig így érezzetek. És persze majd kiugrunk a bőrünkből, ha ezt el is mondjátok nekünk. Szóval azzal is segítesz, ha azt mondod el, mit szeretsz, mitől jó neked nálunk, mert akkor arra még jobban ráerősíthetünk. Szóval a pozitív véleményedet is bátran juttasd el hozzánk akár levélben, akár az éves kérdőíven keresztül. Előre is nagy-nagy köszi érte!

Remélem, a fentiekkel sikerült rávilágítanunk, hogy mennyire fontos a te kényelmed, jólléted szempontjából is, hogy beszélj velünk, hozzánk. Ha kényelmetlenül érzed magad, ne tetézd a bajt azzal, hogy nem mondod el, nem figyelmeztetsz minket, mert akkor segíteni sem tudunk, hogy jobb legyen neked. Szóval csak bátran! Epekedve várjuk a jelzéseid! 🙂

Neked is van ügyfélszolgálatod?
Dolgoztál már ilyen helyen?
Láttál egy pozitív példát valahol, ahol jól működik az ügyféltámogatás?
Esetleg elrettentő történeted van?
Oszd meg velünk kommentben, hogy tanulhassunk belőle!

  • Gödöny Tamás
    Válasz
    Szerző
    Gödöny Tamás

    Teljesen meg vagyok elégedve mindennel 🙂

  • Érczi László
    Válasz
    Szerző
    Érczi László

    A kommunikáció sokban könnyíti az ember dolgát.
    Béna gyereknek…. mondja a mondás.
    Az biztos, hogy nekem is volt már gondom a tárhelyen. Többnyire a tudatlanságomból eredt a “hiba” de ilyenkor is kaptam tőletek útmutatást, segítséget.

    Értek a webfejlesztéshez, de a szerver- és tárhely üzemeltetéshez nem. Ez volt néha a “hiba” másik oka.
    Ezúton is köszönöm a gyors segítséget, és a felhasználóbarát hozzáállásotokat egy egy problémás kérdés felmerülése esetén. 🙂

    Ja… és még egy! Nem vagyok beépített ember! 🙂 A fentieket tényleg dicséretnek szántam. 🙂

  • Galicza János
    Válasz
    Szerző
    Galicza János

    Tisztelt Gyümölcstárhely!
    Éppen a múlt héten kértem segítséget, és a sikeréről is beszámoltam.
    Ismét köszönöm hozzáértésüket, gyorsaságukat, kedvességüket!
    Galicza János

  • Kulcsár Gábor
    Válasz
    Szerző
    Kulcsár Gábor

    Kedves Gyümölcstárhely!
    26 év házasságban eltöltött idő után talán elmondhatom, tudom mit jelenthet a “beszélnünk kell” című rész. (Az is valószínű, ha tényleg gond lenne, nem ilyen levelet küldtek volna) Részemről változatlanul működik a kapcsolatunk – ez is, meg az is. Ha majd változás lesz, szólok.
    Minden Jót!
    K.G.

  • Nagy Zoltán
    Válasz
    Szerző
    Nagy Zoltán

    Kedveseim!

    Mindjárt az első megjegyzés: a jelen “Beszélnünk kell” bejegyzésben az ügyfélszolgálati link nem működik. (?)

    Egyébiránt a szolgáltatással messzemenően meg vagyok elégedve. A telefonos ügyfélszolgálatban az a különösen fantasztikus, hogy nem kell végighallgatni mindenféle menüpontokat, hanem Rögtön Élő Emberrel Tudok Beszélni! Ezen semmiképpen ne változtassatok!
    Az emailekkel kapcsolatban: mostanában egyre gyakrabban kapunk címeinkre olyan levelet, amelynek a feladója egy keresztnév, a levél tartalma pedig tulajdonképpen spam. Hiába van rajta leiratkozás link, legközelebb más feladótól jön ugyanaz az üzenet. Biztosan találkoztatok már ilyennel, ezzel nem lehet valamit csinálni?

    Nagyrabecsüléssel:
    Nagy Zoltán

    • Ági
      Válasz
      Szerző
      Ági

      Kedves Zoltán!

      Köszi a jelzést! 🙂

      A spam levelekkel sajnos mi is szembesülük. Van ugyan automatikus spam-szűrés is a levelező rendszereinkben, de ajánlom, hogy állítsatok be egyedi szűrőket is. Mivel jelen esetben a feladóra nem lehet szűrni, érdemes levélrészletekre beállítást létrehozni. Itt találsz részleteket ezzel kapcsolatban: http://webonic.hu/tudasbazis/ugyfelszolgalat

      Szép napot!
      Ági, Gyümölcstárhely

  • Péter
    Válasz
    Szerző
    Péter

    Ez sajnos nem igaz amit írtok. Én pontosan emiatt hoztam el tőletek a tárhelyemet, mert nem elég, hogy nagyon drága minden más rendes szolgáltatóhoz képest ( tarhely.eu pl.) hanem minden üzenetemre egy nap volt mire visszaírtatok, de akkor se lett megoldva, egy adott probléma megoldása több napot vett igénybe vagy egy hetet. Ami tárhelyszolgáltatásnál vicc. És hozzátenném: nem az én honlapomba volt a hiba.

    • Ági
      Válasz
      Szerző
      Ági

      Kedves Péter!

      Köszönöm a visszajelzésed. Sajnálom, hogy rossz tapasztalatokat szereztél velünk kapcsolatban.
      Ahogy írtuk, mi a jövőben is arra fogunk törekedni, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban tudjunk segíteni az ügyfeleinknek. (A te példád is bizonyítja, hogy érdemes ezen még erősebben dolgoznunk.) Akkor is, ha vannak olyan esetek, amikor esetleg több időt és utána járást igényel egy-egy feladat megoldása, kérdés megválaszolása. Nem titkoljuk, hogy vannak ilyen helyzetek. Mindazonáltal igyekszünk ilyenkor is minél több információt átadni az érintett ügyfelünknek, hogy tudja, hol tart az ügye.

      Remélem, a honlapjaid most olyan szolgáltatónál laknak, ahol teljes mértékben elégedett vagy. Mi pedig azon leszünk, hogy mielőbb javítsuk a felmerülő hiányosságainkat.

      Még egyszer köszi a visszajezést!

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..