Nyílt Nap #3 – a mikrofonnál: Dávid


  • Share on Google+
Őszinte kérdések, őszinte válaszok

Őszinte kérdések, őszinte válaszok

1. Nagy Tamás:
Szia! Miben fejlődött az utóbbi években a Gyümölcstárhely mint cég és mi az elképzelés a jövőt illetően? Tervezitek-e honlapkészítés-webdesign, valamint nagyobb ügyfelek felé való nyitást? Milyen módszerrel növelitek az ügyfélszámot?

Dávid:
Szia Tamás!

Én arra vagyok a legbüszkébb, hogy azokat az értékeket, amiket évekkel ezelőtt a képzeletbeli zászlónk végére tűztünk, végig a szemünk előtt tudtuk tartani. Számomra ezek az értékek teszik különlegessé a Gyümölcstárhelyet. Előzékenység, pozitív hozzáállás, letisztultság.
Egyiket sem sikerült még tökélyre fejlesztenünk, de azon vagyunk, hogy napról napra minél közelebb kerüljünk hozzá. Minden egyes telefonhívással, kiküldött e-maillel, ajánlattal, blogbejegyzéssel, kampánnyal erre törekszünk. E mentén tervezzük a jövőnket is.

Próbálkoztunk a honlapkészítéssel nem is olyan régen, de arra jutottunk, hogy a tárhelyhez sokkal jobban értünk.

A nagyobb ügyfeleknek a nyár folyamán lesz jó hírem. Addig sajnos nem is tudok részleteket mondani.

Az utolsó kérdéseddel kapcsolatban. Arra jöttünk rá, hogy ez a tárhelyes dolog, kicsit olyan, mint a fogorvos vagy asztalos biznisz. Lehet, hogy hirdetések közt bolyongva is meg lehet találni az igazi szakembert, de egy elégedett ismerős ajánlása százszor annyit ér. A mi esetünkben is legtöbbször egy informatikus barát, vagy egy vállalkozó ismerős vezeti hozzánk az ügyfelet.
Azt szeretnénk, ha minél többen, nyugodt szívvel, sőt lelkesen ajánlanának bennünket, ha a következő kérdést intézi hozzájuk valaki: “Szerinted hol lenne érdemes tárhelyet bérelnem a honlapom számára?”

2. Katona Tamás:
A kérdésem már megfogalmazódott a posztban is. “Mi számít a legjobban a felvételin?” Erre lennék kíváncsi.

Dávid:
Szia Tamás!

Nagyon röviden: az ember.
Bővebben: a felvételi minden fordulója, feladata és elhangzott kérdése azért van, hogy ezalatt a pár találkozás alatt minél jobban megismerhessük a jelentkezőt, és ő is minket. Arra megy ki a játék, hogy ha elképzelem milyen lesz egy év múlva együtt dolgozni a felvételizővel, akkor arra minél pontosabb, és megnyugtatóbb választ tudjak adni.

3. Torsa Bálint:
Megkésve, de azért jó reggelt Dávid! Neked hogyan indul egy reggeled? Mire gondolsz, mikor elindulsz az irodába?

Dávid:
Szia Bálint!

Reggelente az jut eszembe, hogy a mai nap is biztosan egy olyan nap lesz, amikor egy lépéssel közelebb lépünk a kitűzött céljainkhoz.

4. Torsa Bálint:
Hogyan tudod úgy motiválni a kolegákat,h ilyen mosolyogva válaszolnak a kérdésekre?Hogyan kezeled a konfliktusokat,már ha van ilyen,akár irodán belül,akár az ügyfelekkel?

Dávid:
Nagyon fontos megemlítenem, hogy olyan munkatársakkal dolgozhatom együtt, akik átlag feletti szinten önmotiváltak. Legyen szó ügyfélszolgálatosról, rendszergazdáról, vagy marketingesről.
Amit én ehhez hozzá tudok tenni az az, hogy együtt örülök velük, ha valami jó történt velük. És együtt próbáljuk meg megoldani, ha valamilyen probléma merülne fel. Ebben sokat segít, hogy havonta rövidebben, félévente pedig hosszabban mindenkivel négyszemközt értékeljük egymást, így nem maradhat a csapatban elfojtott indulat, megválaszolatlan kérdés, meg nem fogalmazott igény.

A konfliktusok kapcsán igyekszem mindig az okokat megkeresni, és arra megoldást találni. Mindezt – mások szerint meglepően nagy – hidegvérrel teszem.

5. Torsa Bálint:
Személyes beszélgetést követően hoztok döntést?

Dávid:
Anélkül el sem tudnám képzelni. Rendkívül izgalmas személyesen találkozni olyanokkal, akikről az önéletrajzok alapján már van valamilyen elképzelésem, és azt vagy megerősítik, vagy megcáfolják. Nem is beszélve a töménytelen új információról.

Az álláshirdetés erre található: https://webonic.hu/blog/technikai-ugyfelszolgalatost-keresunk-2013/
A jelentkezési időszak lezárult, hamarosan mindenkit értesítünk!

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..