Több mint 10 éve szolgáltatunk tárhelyet, segítünk eligazodni az online világban. Itt megosztunk mindent, ami érdekel minket vagy hasznos lehet neked.

Hogyan (ne) fecséreljük el az időnket az interneten?

Cikkünkben megosztunk Veletek néhány tippet, hogy hogyan ne váljunk az internet könnyűvérű konzumfogyasztóivá, hogyan kerüljük ki a világháló feketelyuk méretű időgyilkos sáncjait illetve hogyan “fejlesszük magunkat olyan szintre, hogy nagyobbak legyünk bármely problémánál”. Manapság rengeteg időt töltünk (feleslegesen) a közösségi...

Örök kérdés: Szükségem van üzleti tervre?

Ahogy egyre több vállalkozás születik nap, mint nap, joggal merül fel a kérdés: Szükségünk van-e üzleti tervre? Nos, a válasz a legtöbb esetben: igen, azonban vannak kivételek is. Cikkünkben összeszedtük Nektek, miért érdemes, vagy miért nem érdemes üzleti tervet készíteni, mielőtt belevágunk valami újba. IGEN Pénzügyi segítség? Ha...

Webonic ügyfelek – Interjú a Cluster Media csapatával (2. rész)

A Cluster Media csapatával való interjúnk második részében a Fajbook nevű projektjükről kérdeztük a cég munkatársait. 1. Meséljetek egy kicsit a fajbook projektről. Miről szól? Mi a célja? Máté Bence egyik zseniális ötlete alapján készült el a projekt, ami megpróbálja arra ösztönözni a fiatalokat, hogy a telefonjukat ne csak a megszokott...

3 marketing tipp, ha nem akarsz tízezreket költeni

Manapság az egyik leggyakrabban hangoztatott kérdés a „Hogyan hirdessünk pénz nélkül?”. Jó tartalommarketing stratégiával? Közösségi média marketinggel? Growth hacking-gel? Vagy más felkapott marketingfogásokkal? Legtöbbször olyan ötletekkel rukkolunk elő, ami által azonban nem érjük el a kívánt hatásokat. Létrehozunk egy Facebook...

AI és HR – Tényleg mesterséges intelligenciával fogunk toborozni?

Mai modern világunkban, ahol a technológia minden iparágban újabb és újabb területeket hódít meg magának, elkerülhetetlen, hogy a HR folyamatokra is hatással legyen. Ma már a hagyományos HR megoldások, úgy, mint a helyi újságban történő hirdetés, kevésbé eredményesek az online platformok nyújtotta lehetőségekkel szemben. Amikor a Föld...

Webonic ügyfelek – Interjú a Cluster Media csapatával (1. rész)

Olvassátok el a Webonic egyik ügyfelével, a Cluster Media csapatával készült interjúnkat! Mikor indult a Cluster Media? Igazából, bár klisének fog hangzani, de tényleg egy garázsból indultunk 3 évvel ezelőtt, 2015 decemberében. Ekkor még mindannyiunk más területen tevékenykedett. Honnan jött a név? Nem a fejfájásból! Van egy ilyen típusú...