Sokan vagyunk


  • Share on Google+

Egy fejlesztés, mielõtt elérhetõvé válik az összes Ügyfelünk számára, számtalan fázison, ellenõrzésen megy keresztül.

Elõször megelégedtünk azzal, hogy a fejlesztés megvalósítója kipróbálta, ha nála mûködött, “mehetett élesbe”. Ez lehetõvé tette, hogy nagyon gyorsan reagáljunk a hibajelzésekre, kérésekre, viszont nem volt ritka eset, hogy ami tökéletesen mûködött a fejlesztõnél, kevésbé tökéletesen mûködött az Ügyfelek jó részénél.

Így hát bõvítettük a tesztelõk körét – bekapcsolódott a menedzsment, késõbb az ügyfélszolgálat. Mielõtt valami rázósabb változtatás történt (pl. új szolgáltatást vezettünk be, úgy beállítások léptek érvénybe stb.), már 5-6 ember próbála ki, hogy az õ saját operációs rendszerén, a saját böngészõbeállításaival, a saját hozzáállásával vajon minden érthetõ és mûködõképes?

Munkamegosztás

Az elmúlt hét pedig azt igazolta számomra, hogy érdemes visszajelzést, ötleteket és véleményt kérni itt a blogon tõletek, kedves Olvasók. Elegendõen jöttetek össze, értelmes és konstruktív javaslataitok vannak – nem kell tartanom attól, hogy a végén a sorsolásnál 3 jelentkezõbõl kelljen a 3 nyertest kiválasztani 🙂

A bejegyzés apropója a Gyakran Ismételt Kérdések béta változatával kapcsolatos véleménykérés és nyereményjáték, amint arról olvashattatok néhány napja. A számtalan visszajelzés, kérdés-ötlet kiagyalói közül a következõkre mosolygott a szerencse ezen a szürke, felhõs napon:

Gratulálok 🙂

  • Freisinger Ádám
    Válasz
    Szerző
    Freisinger Ádám

    tudtam, hogy ma kell valami jónak is történnie 🙂

    • Andris
      Válasz
      Szerző
      Andris

      grat.

Leave a Comment

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..