Kezdőoldal > Megrendelés, pénzügyek > Számlázási információk, befizetési határidők

Számlázási információk, befizetési határidők

Új szolgáltatás megrendelése vagy meglévő előfizetés hosszabbítása esetén a befizetési tudnivalókat és teendőket tartalmazó díjbekérő értesítőt automatikusan küldjük ki a felhasználói fiókban megadott kapcsolattartói e-mail címre, címekre.

 

Ez az értesítő tartalmazza a fizetési lehetőségeket, illetve csatolva küldjük a PDF formátumú díjbekérőt.

A díjbekérő fizetési határideje 7 nap.

Kérjük, ügyeljen a határidő betartására, mert késedelmes fizetés esetén előfordulhat, hogy a szolgáltatás felfüggesztésre kerül és nem fog működni a weboldal, levelezés vagy domain név!

 

Ezt a kellemetlen helyzetet könnyen meg tudja előzni úgy, ha előre feltölti kredit egyenlegét és abból rendezi a szolgáltatás díját. Sőt, azt is beállíthatja ebben az esetben, hogy automatikusan hosszabbításra kerüljön az előfizetés a kredit egyenlegből.

 

 

A díjbekérő folyamat lépésről lépésre

 

1. Díjbekérő kiállítása (automatikus - 14 nappal a szolgáltatás lejárati ideje előtt)

A díjbekérőt 7 napos fizetési határidővel, e-mailben küldjük a felhasználói fiókban megadott kapcsolattartói címre. Kérjük minden esetben ellenőrizze a számlázási adatokat, mert a számla is ezeket az adatokat fogja tartalmazni!

 

Kérjük ügyeljen arra, hogy a banki átutalás átfutási ideje 1-2 munkanap is lehet, ezért javasoljuk inkább az online fizetési rendszerek használatát (pl. PayPal), vagy a kredit egyenleg előzetes feltöltését.

Befizetés után az elektronikus számlát szintén e-mailben küldjük, de ezt később bármikor le tudja tölteni a Webadmin felületről.

 

2. Fizetési határidő (7 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Egy emlékeztető kíséretében ismét küldjük e-mailben a díjbekérőt. A szolgáltatás továbbra is aktív, viszont 7 nap múlva lejár és felfüggesztésre kerül, azaz nem lesz elérhető a weboldal, levelezés, domain név. Ezért ha még nem tette meg, minél hamarabb egyenlítse ki a szolgáltatás díját.

 

3. Szolgáltatás lejárati ideje (14 nappal a díjbekérő kiállítása után)

A 14. napon az előfizetett domain már nem él (ún. karanténba kerül), így nem lehet azt megjeleníteni a böngészőben, valamint az e-mailek küldése és fogadása sem működik, ezért 1 nappal korábban (13. nap) újabb értesítőt küldünk, hogy online fizetési rendszer segítségével (pl. PayPal) még időben teljesíteni tudja a befizetést és a szolgáltatás ne kerüljön felfüggesztésre.

Ezután érkező befizetések esetén már csak különdíj ellenében tudjuk regisztrátor partnereinknél meghosszabbítani a domain nevet. Ez domain végződésenként eltérő többletköltséget jelent.

 

4. Szolgáltatás leállítása (21 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Ha továbbra sem érkezik meg a befizetés, a 21. napon a tárhely és szerver szolgáltatások is automatikusan leállításra kerülnek a róluk működő összes weboldallal együtt.

 

5. Elkezdődik a törlési folyamat (28 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Ha a befizetés a díjbekérő kiállítása utáni 28. napon sem érkezik meg, a szolgáltatás pár napon belül végleges törlésre kerül a hozzá tartozó összes adattal együtt: honlap fájlok, adatbázisok, e-mail címek.

 

Díjbekérők összevonása

Lehetőség van több szolgáltatás kapcsán kiállított díjbekérők összevonására, így a díjak egyösszegű fizetéssel is teljesíthetőek.

 

Fizetés kredittel

 

Minden felhasználói fiókhoz tartozik egy kredit egyenleg is. Ez egy virtuális egyenleg, amit előre fel tud tölteni és ennek terhére új szolgáltatásokat megrendelni vagy meglévő előfizetéseket meghosszabbítani.

A legnagyobb előnye, hogy több szolgáltatás esetén csökkenteni tudja az évközi adminisztrációt, mert az esedékes szolgáltatások számlái helyett csak a kreditek megvásárlásakor kell befizetéssel foglalkoznia. Sőt, automatikus hosszabbítás is beállítható a kredit egyenleg terhére.

1 kredit nettó 1 forintnak felel meg.