1. Home
  2. Általános információ
  3. Email hitelesítési mód változások

Email hitelesítési mód változások

Az ügyfél adatok biztonsága a legfontosabb feladatunk. Ezért folyamatosan fejlesztjük és javítjuk szerver architektúránkat, hogy adatait biztonságban tudhassa. Ennek érdekében hamarosan változtatunk elfogadott email hitelesítési protokolljainkon.

Annak érdekében, hogy levelezése változatlanul működjön, kérjük olvassa el tájékoztatónkat, és amennyiben éritett a lentiekkel kapcsolatban, mihamarabb tegye meg a szükséges lépéseket.

Ebben az útmutatóban azt írjuk le, hogyan változtathatja meg a postafiókjában ezt a beállítást.

Mikor fog megváltozni az email hitelesítések támogatása?

2019. február 26-án állítjuk át szervereinken a támogatott titkosítási eljárásokat.

Milyen postafiókokra vonatkozik a változás?

A módosítás különösen azokra a postafiókokra vonatkozik, amelyek titkosított jelszót, vagy biztonságos jelszó-hitelesítést használnak. A legtöbb esetben a Mozilla Thunderbird vagy a natív iPhone e-mail postafiókról van szó.

Továbbra is biztonságos marad a levelezésem?

Az Ön e-mail fiókja továbbra is biztonságos marad, mivel a csatlakozás titkosított portot használ, amelyet a tanúsítvány aláír. A támogatott protokoll változások nagy mértékben növelik a levelezése biztonságát.

A hitelesítési módszer módosítása

Ez a módosítás nem eredményezi az e-mailek, mappák vagy egyéb adatok elvesztését. Javasoljuk, hogy az alábbi beállításokat mielőbb végezze el, még a protokoll kivezetése előtt.

Mozilla Thunderbird esetén

Az alábbi üzenet jelenhet meg az e-mail postafiókban előugró ablakként vagy figyelmeztetésként:

“Az Imap.._ / pop3.._ nem támogatja a titkosított jelszavakat …”

Ahogy maga a Thunderbird is javasolja, módosítani kell a hitelesítési módszer beállítását. Ehhez a módosításhoz kattintson az Eszközökpostafiók beállításai menüpontra:

Ezután váltson át a Kiszolgáló beállításai ablakba, majd a Biztonsági beállításokban a Hitelesítési módszernél a Titkosított jelszóról az új Normál jelszó értékre módosítsa a mezőt. Ezt a változást erősítse meg az OK gomb kattintásával. Ezzel módosításra kerültek az IMAP vagy a POP3 beállításait. A Thunderbird újraindítása után az e-mail postafiókja újra sikeresen csatlakozni fog.

Az SMTP-kiszolgáló beállításához ugyanebben az ablakban, a bal oldali listában kattintson a Levélküldő kiszolgáló beállításaira, majd a megfelelő fiók kiválasztása után kattintson a Szerkesztés gombra:

Válassza ki a Normál jelszó értéket a Hitelesítési módszer mezőben.

Miután megerősítette a módosítást az OK gomb megnyomása után újraindíthatjuk a Thunderbird programot. Az SMTP-kiszolgáló kapcsolat változásai az első e-mail üzenet elküldése után lép érvénybe.

iOS Mail

Az alábbi üzenet jelenhet meg az e-mail postafiókban előugró ablakként vagy figyelmeztetésként:

Egyszerűen kattintson a Javítás (Repair) gombra, amely automatikusan átirányítja Önt az e-mail postafiókja küldő kiszolgáló beállításaira. Ebben az esetben a Hitelesítés (Authentication) lehetőséget válasszuk.

Ezután válassza ki a Normál jelszó (Password) opciót.

Miután az összes módosítást elmentette, az iPhone automatikusan betölti az új beállításokat.

Updated on 26. február 2019

Hasznos volt ez a cikk?

Related Articles

Need Support?
Can’t find the answer you’re looking for? Don’t worry we’re here to help!
Contact Support