1. Home
  2. Rendelés, pénzügy
  3. Kredit rendszer, automatikus hosszabbítás

Kredit rendszer, automatikus hosszabbítás

Mire jó a kredit?

A kreditek használatával leegyszerűsítheti szolgáltatása fizetési folyamatát, röviden:
1. Vásároljon előre megfelelő mennyiségű kreditet.
2. Állítsa be az automatikus hosszabbítást,
3. Készen is van!

Több szolgáltatás esetén könnyebbséget jelent, ha nem egyesével kell rendeznie a díjbekérőket az év különböző időpontjaiban, hanem elég feltöltenie a kredit egyenlegét évente egyszer, és abból rendezni az aktuális díjakat.

Hogyan tudok kreditet vásárolni?

1. Lépjen be be a Webadmin felületre és a jobb felső sarokban kattintson a fogaskerék ikonra. A lenyíló menüből válassza ki a “Kreditek” lehetőséget:

2. A megjelenő oldalon adja meg, hogy mekkora összeggel szeretné feltölteni az egyenlegedet. 1 kredit = nettó 1 Ft.

Azaz, ha 10.000 kreditet vásárol, akkor 10.000 Ft + ÁFA, azaz 12.700 Ft-ról küldünk djíbekérőt. Ennek megfelelően a leendő hosszabbításoknál 10.000 Ft + ÁFA-s díjbekérőt rendezni tudja a 10.000 kreditből.

A kredit megrendelés után a rendszer automatikusan küldi a díjbekérőt, aminek rendezése után jóváírjuk az egyenlegen a nettó befizetett összeget.

Automatikus hosszabbítás

1. Jelentkezzen be a http://admin.webonic.hu felületen.
2. Kattintson arra a szolgáltatásra, amelyhez aktiválni szeretné az automatikus hosszabbítást.
3. Az “Idővonal” modulban válassza az “Automatikus fizetési beállítások”-at.

4. A megjelenő oldalon megahatja a legördülő menük segítségével, hogy a hosszabbítás díját rendszerünk hogyan kezeje. Válassza a “hitel alapján” lehetőséget, ha a kredit egyenlegéből szeretné rendezni az automatikus hosszabbítás díját, majd kattintson a “Mentés” gombra.

A kredit rendszer lehetővé teszi, hogy automatikus hosszabbítást állítson be a szolgáltatásainál. Így biztos lehet benne, hogy időben befizetésre kerülnek a hosszabbítási díjak és véletlenül sem fog lekapcsolódni, vagy törlődni a tartalom.

Amennyiben a kredit egyenleg nem elegendő az aktuális díjak rendezésére, automatikusan kiküldjük a kapcsolattartói e-mail címere a díjbekérőt és egy figyelmeztetést, hogy az összeg levonása nem volt sikeres.

Számlázás

A kredit vásárlásról a díjbekérő kiegyenlítése után automatikusan kiállítjuk és küldjük az elektronikus számlát.
Kredit egyenleg terhére rendezett más díjbekérő esetén számlát nem állítunk ki, mert pénzügyi tranzakció sem történik.

Updated on 5. február 2019

Hasznos volt ez a cikk?

Related Articles