1. Tudásbázis
  2. Rendelés, pénzügy
  3. Számlázási információk, befizetési határidők

Számlázási információk, befizetési határidők

Új szolgáltatás megrendelése vagy meglévő előfizetés hosszabbítása esetén a befizetési tudnivalókat és teendőket tartalmazó díjbekérő értesítőt automatikusan küldjük ki a felhasználói fiókban megadott kapcsolattartói e-mail címre/címekre.

Ez az értesítő tartalmazza a fizetési lehetőségeket, illetve csatolva küldjük a PDF formátumú díjbekérőt is.

A díjbekérő fizetési határideje 14 nap.

Kérünk, hogy ügyelj a határidő betartására, mert késedelmes fizetés esetén előfordulhat, hogy a szolgáltatás felfüggesztésre kerül és nem fog működni a weboldal, levelezés vagy domain név!

Ezt a kellemetlen helyzetet könnyen meg tudod előzni úgy is, ha előre feltöltöd kredit egyenleged, és abból rendezed a szolgáltatás díját. Sőt, azt is beállíthatod ebben az esetben, hogy automatikusan hosszabbításra kerüljön az előfizetés a kredit egyenlegből.

A díjbekérő folyamat lépésről lépésre

  1. Díjbekérő kiállítása (automatikus – 21 nappal a szolgáltatás lejárati ideje előtt)

A díjbekérőt 14 napos fizetési határidővel e-mailben küldjük a felhasználói fiókban megadott kapcsolattartói címre. Kérünk, hogy minden esetben ellenőrizd a számlázási adatokat, mert a számla is ezeket az adatokat fogja tartalmazni!

Kérünk, ügyelj arra, hogy a banki átutalás átfutási ideje 1-2 munkanap is lehet, ezért javasoljuk inkább az online fizetési rendszerek használatát (pl. PayPal), vagy a kredit egyenleg előzetes feltöltését.

Befizetés után az elektronikus számlát szintén e-mailben küldjük, de ezt később is bármikor le tudod tölteni a Webadmin felületről.

  1. Fizetési határidő (14 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Egy emlékeztető kíséretében ismét elküldjük e-mailben a díjbekérőt. A szolgáltatás továbbra is aktív, viszont 7 nap múlva lejár és felfüggesztésre kerül, azaz nem lesz elérhető a weboldal, levelezés, domain név. Ezért, ha még nem tetted meg, minél hamarabb egyenlítsd ki a szolgáltatás díját.

  1. Szolgáltatás lejárati ideje (21 nappal a díjbekérő kiállítása után)

A 21. napon az előfizetett domain már nem él (ún. karanténba kerül), így nem lehet azt megjeleníteni a böngészőben, valamint az e-mailek küldése és fogadása sem működik.

Az ezután érkező befizetések esetén már csak különdíj ellenében tudjuk regisztrátor partnereinknél meghosszabbítani a domain nevet. Ez domain végződésenként eltérő többletköltséget jelent.

  1. Szolgáltatás leállítása (21 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Ha továbbra sem érkezik meg a befizetés, a 21. napon a tárhely és szerver szolgáltatások is automatikusan leállításra kerülnek a róluk működő összes weboldallal együtt.

  1. Elkezdődik a törlési folyamat (21 nappal a díjbekérő kiállítása után)

Ha a befizetés a díjbekérő kiállítása utáni 22. napon sem érkezik meg, a szolgáltatás pár napon belül törlésre kerül a hozzá tartozó összes adattal együtt: honlap fájlok, adatbázisok, e-mail címek. A szolgáltatás visszaállítására a törlést követően 14 napig van lehetőség.

Díjbekérők összevonása

Lehetőség van több szolgáltatás kapcsán kiállított díjbekérők összevonására is, így a díjak egyösszegű fizetéssel is teljesíthetőek.

Fizetés kredittel

Minden felhasználói fiókhoz tartozik egy kredit egyenleg is. Ez egy virtuális egyenleg, amelyet előre fel tudsz tölteni, és ennek terhére új szolgáltatásokat tudsz rendelni, vagy meglévő előfizetéseket tudsz hosszabbítani.

A legnagyobb előnye, hogy több szolgáltatás esetén csökkenteni tudja az évközi adminisztrációt, mert az esedékes szolgáltatások számlái helyett csak a kreditek megvásárlásakor kell befizetéssel foglalkoznod. Sőt, automatikus hosszabbítás is beállítható a kredit egyenleg terhére.

1 kredit nettó 1 forintnak felel meg.

Frissítve: 27. augusztus 2021

Hasznos volt ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Need Support?
Can't find the answer you're looking for?
Contact Support